tirsdag 16. juni 2015

Ludvigsenutvalget (bilderas)



Hei, alle sammen! Som dere vet så har jeg i snart to år sittet i Ludvigsen-utvalget - det offentlige utvalget som skulle vudere "Fremtidens skole" - og i går var den høytidelig overrekkelsen av vår rapport (NOU 2015:8 "Frmetiden skole -Fornyelse av fag og kompetanser") til kunnskapsministeren. Arbeidet for vår del er nå over, og det er opp til Kunnskapsdepartementet og ministeren å ta det videre...:)
Dagen og kvelden var super-vellykket, og alt gikk heldigvis som planlagt. Jeg tror jeg snakker for hele utvalget, og sekretariatet når jeg sier at vi er strålende fornøyde - både med gårsdagen, og ikke minst selve rapporten. Vi startet dagen med pressekonfearnse på Folkets Hus, deretter fulgte et veldig spennende fagseminar (også på Folkets Hus). Etter at vi var ferdige med den formelle delen av dagen var det tid for litt feiring for oss i utvalget og sekretariatet; først med et glass Prosecco, deretter deilig middag på Oro (NAM!). 
I dag er det middag med Kunnskapsministeren på Statholdergaarden, så det blir også veldig stas; men så blir det også deilig å være helt ferdig med denne jobben, og kun konsentrere meg om uran-analyse og Berkeley-tur :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...