onsdag 19. november 2014

Bomull i hodet

Gaaaaah...da er to svært intense, slitsomme, interessante og gode dager på Grand med Ludvigsenutvalget over (skulle ha vært tre, men mandagen ble jeg jo stuck her hjemme i Roseslottet med en slapp Alexandra - stakkars :/ ). I går holdt vi på i 11 timer, og i dag var det vanlig, lang dag - som sagt; slitsomt, men vi har hatt mange gode diskusjoner...er det noen fagområder som er spesielt viktige å fremheve i et fremtidsperspektiv, feks? Her er mine aller første tanker: kinesisk/"asiatiske fag", kritisk tenkning (nei, jeg klarer dessverre ikke å se for meg hvordan dette kunne være et eget fag, men jeg tenker det er viktig som "fagområde", eller noe som det er veldig fokus på i mange fag) og folkehelse. Dette er jeg nødt til å skrive et lenger innlegg om på utvalgsbloggen!
Hva er deres tanker?

denne oppsto plutselig (etter ganske mange timer i det litt dunkle møterommet) på notatblokken min; ballinger, vimpler, hjerter, pi og epsilon :P

gårsdagens første latte på Waynes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...