fredag 15. august 2014

Siden sist @sunnivarose

Da er det plutselig fredag, dere, og det er igjen på tide å dele noen Instamoments. Det er en god stund siden sist, så jeg ser at det blir mye sommerminner her - men det går vel fint? ;)


mageselfie med tirgerstriper // mamma og meg på visningsmaraton rett etter pinsen // midtsommer på herlige Herføl <3
favorite position? CEO ;) // I Love Nerds // stakkars, tøffe Alexandra brakk armen
når livet ikke er rosa, og sminken ikke tåler tårer // frisk start på hverdagen (og forskningen) med MAC - vi skal nok bli gode venner; det kjenner jeg på meg // min nye, fantastiske utsikt fra NYE Rose-slottet på Bjølsen

syklotronkveldsvakt-outfit // feiring av Higgs-jubileet ved å lese Lisa Randalls søte lille bok om temaet, sammen med litt deilig rosa i glasset // jentetur til Paris med søte Charlotte
regnbuen på Herføl // sommeroutfit :D // mamma <3 Andrea <3 Alexandra
har flyttet inn, men tårnet av flytteesker er jeg ikke kvitt :P // nyklippet og nyfarget // hurra for tinteguri.com som er to år <3<3<3


I skrivende stund ser jeg at jeg har 994 følgere på Instagram - morsomt hvis jeg runder 1000 før 3-årsbloggjubileet (6. september) mitt, da...heter selvsagt @sunnivarose ;)


-----------------------------------------------------------------

Har forresten fått oppdatert litt på (Bok)Anbefalingssiden nå, så nå skal alle bøker/sider jeg har anbefalt ligge der - ta en titt, da, vel! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...