onsdag 30. juli 2014

Fra flytoget

God morgen!  I skrivende stund sitter jeg godt plassert på flytoget - på vei mot Gardermoen og Paris *iiik* med fineste Charlotte; skikkelig jentetur ♥ blir antageligvis en del turer til den franske hovedstaden fremover, for dette skal jo i utgangspunktet være det siste hele semesteret på doktorgraden min, og det kommer til å være en god del ting som jeg trenger å diskutere med veileder-Jon. Litt slitsomt med mye reising sånn (ja, faktisk :P ), men samtidig; det er Paris,  da...;)

Uansett: denne helgen skal NYTES, for når jeg kommer hjem igjen kommer det til å gå slag i slag: på mandag overtar jeg leiligheten min (*iiik* igjen), så er det foredrag på fysikklærernes landskonferanse som må forberedes, foredraget skal holdes (på Gol) på onsdag, og lørdagen blir den store flyttetdagen (jippi! ). Dessuten er jeg bare nødt til å komme ordentlig i gang med treningen igjen etter sommeren (var jo på en sånn god bølge før ferien...), jeg må pakke ferdig alle tingene mine, og jeg må forberede foredraget jeg skal holde for de nye fysikkstudentene (FAM-studentene) neste mandag igjen.

Alexandra er ikke med, men hun var med da jeg kjøpte ny koffert for anledningen,  og hun insisterte jo bare på å trille den. Så er jeg hvert øyeblikk klar for en ekstra dose ♥kosmisk stråling♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...