tirsdag 17. juni 2014

På tur



Noen ganger er det både veldig travelt og veldig rolig på samme tid; som feks i dag, da jeg bla har hatt med meg Alexandra tur/retur Halden. 

Dagen startet med møte, deretter en time med forberedelser til morgendagens utvalgsmøte om "Fremtidens skole", så bar det avgårde for å plukke opp Alexandra i barnehagen og å sette nesen mot Halden - der jeg skulle intervjues om hvorfor jeg ble interessert i kjernefysikk, kjernekraft og thorium, og hva jeg tenker om fremtiden for thorium/kjernekraft, i en dokumentar. Ideelt sett ville jeg ikke hatt med meg Alexandra på en sånn opp og ned-tur som dette, men det var ingen annen mulighet; ha henne med meg, eller avlyse intervjuet (det ville ikke vært mulig å gjøre en annen dag, siden de kom helt fra Frankrike :/). I tillegg burde jeg egentlig ha brukt hele dagen på å forberede utvalgsmøtet i morgen, i tillegg til at jeg burde ha brukt hele dagen på labben med plutoniumseksperimentet (burde, burde, burde) - men så har jeg istedetfor sittet fire timer på tog med lille A, og to timer nede ved vannet i Halden. Nå kjenner jeg meg på den ene siden superstresset over alt jeg skulle ha gjort i dag, og på den andre siden skikkelig fornøyd med en deilig dag sammen med beste  Alexandra - som dessuten har vært i kjempehumør siden vi møttes i barnehagen klokken 12 i dag <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...