torsdag 3. april 2014

Sunniva on tour

God morgen radioaktive!
Tenkte jeg skulle dele litt av det som skjer fremover - litt for å rydde opp i hodet mitt (det et litt kaotisk der inne..."kreativt kaos"? ),  og litt fordi det muligens kan være av interesse for andre som kanskje vil komme og høre ;)
I skrivende stund er jeg altså på vei til DN Talentkonferansen i Bergen, der jeg skal snakke om "Utradisjonelle valg", og dette gjentar seg i Oslo på mandag (7. april).
Videre den kommende uken skal jeg holde kjernefysikk-foredrag på Røyken vgs, til onsdag. Det et vel ikke åpent for andre enn elever og lærere ved skolen, men jeg gleder meg i alle fall til det, da.
Så blir det påske, og da skal jeg for første gang på The gathering - jeg skal altså holde foredrag på skikkelig nerdefest :D Jeg skal ikke være med på selve TG, da - bare observere, og jeg skal nok sove på hotell, og ikke i en sovepose under et bord - men jeg skal altså holde foredrag om atomer og stråling og våpen og mutanter, og jeg tror det kan bli veldig moro.
I mai blir det tur til Tromsø og "energy on the loose" den 13., hvor jeg skal snakke om litt av det samme som jeg gjør nå på Talentkonferansen - altså det å velge litt annerledes, og den 15. skal jeg til Litteraturhuset i Fredrikstad, der jeg skal snakke om kjernefysikk og stråling og sånn.
Den 24. Mai er det UiO-festivalen.  Der holdt jeg foredrag i fjor, men er ikke sikker på om jeg skal det i år og ennå - uansett er det skikkelig verdt å komme på Blindern den dagen ;)

------------------------------------

Dagens foredrags-outfit måtte jo bare bli vårlig. Blir så utrolig glad av lyset og solen, så selv om det kanskje ikke egentlig er veldig varmt ute, så syns jeg den lyse kjolen med lyserosa strikkede jakken fra Zara over blir helt riktig (ja, jeg har en varmere jakke utenpå når jeg er ute).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...