mandag 6. januar 2014

Snart stor jente nå

Da er 2014 endelig offisielt skikkelig i gang!
I hele dag (første dagen tilbake på Blindern <3), og mye av tiden siden fredag, har jeg jobbet med en kronikk jeg ble bedt så pent om å skrive, og siden jeg i tillegg har hatt Alexandra denne helgen (ikke at jeg på noen måte klager over det) så har all den tiden jeg har hatt mulighet til å skrive gått med til denne. Dermed har jeg ikke kommet i gang med noen 2013-årskavalkade, men jeg syns jo at jeg må få det til allikevel - det bare tar litt lengre tid...men det tror jeg mine fantastiske, radioactive cupcake-lesere kan  leve med ;)

Denne uken er det en "stor" ting som skjer - en kald januardag for nesten 30 år siden kom  jeg til verden på Sentralsykehuset i Akershus. Og med nesten 30 år så mener jeg at dagen er i morgen. I morgen den dag blir jeg altså 30...det syns jeg er litt rart å tenke på - jeg føler meg jo ikke voksen en gang :P (Men 30-årene er de nye 20-årene, er de ikke? ;) )
Så denne første, hele uken i 2014 går med til kronikk (deadline om 12 timer *hjelp*), fylle år (tar med meg Alexandra til mamma og pappa i morgen og tilbringer kvelden og natten der), feire bursdag (sammen med søteste Charlotte), forberede middagskåseri som skal fremføres under middagen på Kunnskapsdepartementet sin "kontaktkonferanse for universiteter og høyskoler neste uke" - og så skal jeg selvsagt også jobbe litt med den berømmelige AVHANDLINGEN...

...men nå skal jeg faktisk sove <3


Her er noen  snapshots fra en veldig deilig helg ;)

Årets første selfie: Som jeg sa på Instagram: "wearing blue, feeling pink" - den deriverte av humøret er i alle fall definitivt positiv (les: ting går myyye bedre enn før jul :D ). 


Ingenting slår kompinasjonen sherrox, vinterjakke, tiara og vinger <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...