tirsdag 7. januar 2014

30 år


Hurra for meg som er voksen (?) i dag :P
Så langt er dagen feiret med å skrive ferdig en kronikk, sende den fra meg, og å få den hyggelige beskjeden om at "denne kommer på trykk i morgendagens Aftenposten", i tillegg til mange veldig hyggelige meldinger på Facebook, to sms, en titalls mail, og to telefonsmataler :D
Videre skal dagen feires hjemme hos mamma og pappa; står på farten for å plukke opp Alexandra i barnehagen nå, så kommer morfar og Brit (bestemor) til mamma og pappa óg, og Alexandra og jeg kommer til å tilbringe natten der ute i Skedsmo. Rolig, men koselig feiring, altså - skal bli godt med et par glass musserende og kanskje et stykke kake :) Den "store" bursdagsfeiringen blir først til lørdag, når jeg skal feire bursdagen sammen med søteste Charlotte - så det er litt å planlegge denne uken, da...

<3<3<3

Har egentlig lyst til å kjøpe en bursdagsgave til meg selv, men er fryktelig usikker...det eneste jeg har "kommet på" så langt er PT-timer på Elixia - god eller dårlig idé? ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...