mandag 9. desember 2013

Takk

Tusen takk for alle støttende meldinger etter blogg-innlegget i går; på sms, Facebook, Instagram, mail og Twitter! Det varmer masse, og hjelper (litt) <3 
Føler meg ganske så tom nå - men kanskje det bare er fordi jeg ikke har spist siden fredag :P
Veileder-Sunniva er selvsagt den evige optimist, selv om jeg tror hun tar feil akkurat denne gangen...det jeg uansett vet er jo at jeg skal reise meg, og når én dør lukkes så åpnes en annen.
Har kjøpt meg rosa deksel til min nye, freshe Samsung, så da tvinger jeg jo verden til å være littegrann rosa, om ikke annet.

Denne uken startet med et veldig spennende møte - faktisk såpass spennende at jeg klarte å smile, og å tenke noen gode, positive tanker, en liten stund. Videre er det feiring av nobelprisen (i fysikk, for Higgs-oppdagelsen) i morgen, der jeg skal være toastmaster, det er thorium-møte hele dagen på onsdag, og torsdag til fredag er det nytt møte med Ludvigsen-utvalget - så det er nok å gjøre, da...

...og her er to sanger:








5 kommentarer:

  1. <3

    1: Spis!
    2: Jeg kjenner deg ikke, men *klem*
    3: Deprimerte perioder er ekstremt kjipt, men vi er ganske mange som har vært(og stadig er) gjennom det, spesielt blant "smarte" mennesker. Sånne høyt utdannede som tenker mye og bleh.

    Bra at du er ærlig om den delen av livet ditt og! :)

    Jeg vet ikke om du har fått med deg denne, men her er en bloggpost ei venninne av meg har skrevet med en haug deppetips: http://www.odarygh.com/2013/01/20/deppetips/ Jeg ELSKER det første!

    Og forresten: Kos deg med nobelfeiringen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. 1: Har drukket en halv cappucino på H-melk nå :P
      2: Takk!
      3: Ja, jeg vet...:/

      Viktig å være ærlig!

      Veldig bra innlegg:)

      Slett
  2. Ludvigsen-utvalget? Er det de som ser om ting e fa'lig?

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei kjære Sunniva!

    Jeg vet at det ikke alltid er lett og motiverende å spise når man ikke har det så bra. Men kroppen og hjernen fungerer ikke optimalt når den er helt tom for energi og det er lett å sette seg fast i en depressiv tankegang. :(

    Jeg kjenner også til den delen av hjernen som tenker at det er fint med en fasteperiode fordi man kan miste et par kilo.

    Men du vet at det ikke er den sunne måten for kropp og sjel å gå ned i vekt på... Ikke over tid. Prøv å sette av litt Rose tid til deg selv og prøv å finne en liten positiv ting i livet du kan fokusere og klamre deg fast til akkurat nå i de tunge stundene. Ta en en lett treningsøkt, ikke fordi jeg mener du trenger det for jeg synes du ser fantastisk ut, men fordi det over tid kan gi deg litt mer energi og glede.

    Selv om du er en aktiv og ambisiøs kvinne som får til mye er det viktig og av og til bare ta seg litt tid til seg selv uten alle forventninger fra alle andre.

    Og hva med å ta en klementin eller noe annen frukt som er litt lettere å få ned å "kose seg med" så får du litt vitaminer og næring. :)

    Ikke føl at du må, gjør det som passer deg best. Men det er rådene jeg ønsker å gi deg. :)

    Klem fra
    Frøken rosa som tidligere jobbet på ekspedisjonskontoret.

    PS: Jeg er mellom to jobber om dagen så har alltid tid til å komme innom Blindern å ta en kaffe eller en lett treningsøkt selv om jeg ikke kjenner deg så godt. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...