onsdag 18. desember 2013

Sushi og Kjernekraft (it's official)

Ha ha, power nap, sa jeg sist gang jeg var her - det ble visst fort tatt tilbake... Da jeg var ferdig med gårsdagens innlegg så jeg på klokken, og innså at den var halv ni - for sent for power nap for Sunniva da; så jeg gikk i dusjen, ordnet meg for kvelden - og var i seng klokken halv ti(!)
Hadde egentlig planer om å stå opp supertidlig i dag, men det ble heller 9 timers søvn. DEILIG (og antageligvis nødvendig akkurat nå).

Dagen i dag har gått slag i slag, og startet med kontraktskriving med Science Addiction. Vi har nemlig fått penger fra Forskningsrådet for å lage web-TV-serie - om SUSHI OG KJERNEKRAFT; det er jo omtrent maks så bra det kan bli (og, du, så deilig det er å endelig ha et positivt innlegg her på bloggen igjen - litt mer rosa-ladet, liksom) <3 <3 <3

Skal ikke si hvor lenge vi har jobbet for dette, men jeg kan nevne at det er drøye to år siden jeg hadde mitt aller første møte med Jo - i kaffebaren på IFI2, og nå skjer det endelig; det er offisielt, det blir tur, og det blir filming, og jeg gleder meg uendelig masse!


Vil ikke si så mye om konseptet akkurat nå - for noe må jeg tross alt holde igjen til senere, men jeg er overbevist om at det kommer til å bli bra ;)
Elsker <3 elsker <3 elsker <3 at jeg får jobbe med de utrolig dyktige og kule folkene i Science Addiction og Bulldozer Film!

På den "julete siden" var det julefest i barnehagen i dag, og Alexandra var mus i dramatiseringen av Musevisa. Hun som vanligvis er så utrolig blid og utadvent og selvsikker kjenner nok veldig på alvoret i situasjonen, når det plutselig sitter en hel gjeng med foreldre og eldre søsken og ser på... Fryktelig søt syns jeg selvsagt hun er - for meg er hun jo verdens fineste snart fire-åring ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...