tirsdag 5. november 2013

day 2

Pffff...hva skjedde med denne dagen, egentlig? Den ble kort i begge ender, i alle fall; på morgenen fordi jeg hadde to små (og veldig søte) jenter, i stedetfor bare én, og på ettermiddagen fordi Alexandra ikke var 100% i form, og jeg hentet henne halvannen time før barnehagen stengte (da jeg kom til barnehagen hadde hun selvsagt kviknet ganske så til, og ville heller tegne enn å dra...:P ).

Vel vel; tiden på kontoret ble brukt til å forberede foredrag i Trondheim på torsdag, finne/bestille hotel (kjekt å ha et sted å sove når man er på tur), jobbe med innledningskapittelet i AVHANDLINGEN (ja, jeg føler liksom det må skrives med STORE bokstaver, av en eller annen grunn), forberede forelesningene jeg skal holde ifbm etterutdanning av fysikklærere på fredag, og dessuten ble jeg overtalt til å være konfransier på First Lego League - noen har bare bedre overtalelsesevner enn andre. Barnehagen ringte i det jeg var i ferd med å starte på partikkeltellerkalibrering igjen - så da kom jeg nøyaktig null videre på dét i dag...:/

Nå er kofferten så å si ferdigpakket, og jeg bare krysser fingrene for at alt går etter planen i morgen (det betyr hovedsakelig at Alexandra er frisk og rask i morgen, og kan dra som normalt i barnhagen) - klokken 16:20 tar jeg av fra Gardermoen, og setter nesen mot Trondheim...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...