torsdag 20. juni 2013

Sunniva tipser: Foredrag i morgen

Hei fineste <3

Vil bare tipse/minne dere om foredraget jeg skal holde i morgen - det siste på denne siden av sommeren:) Det er "Skeptikere på puben" som har bedt meg om å holde foredrag, men det er fritt fram for alle ("skeptiker" eller ikke) og komme og høre på meg! Jeg skal selvsagt snakke om kjernekraft og stråling og sånn (hvor farlig er det, egentlig?), og litt sånn myter og ting som irriterer meg ("thoriumkraftverk", feks), og kanskje, kanskje skal jeg snakke litt om hvor syyykt farlig det er å bo i Norge (hvis jeg får tid til å gjøre noen beregninger...). 
Så kom en tur til Café Europa i St. Olavs gate i morgen. Foredraget begynner klokken 18, og dørene åpner visst klokken 17.

Her er den nye, rosa (åff course) kjolen jeg skal ha på meg i morgen - antageligvis med det uglesmykket jeg har hengt på. Så da gjenstår det bare å finne ut av sko og hår...og å gjøre ferdig foredraget, selvfølgelig ;)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...