tirsdag 18. juni 2013

Siden sist (@sunnivarose)


Hei køppkeiks <3<3<3
Nå har ting omsider roet seg, og jeg har gått inn i en slags sommermodus (ikke sommerferiemodus riktig ennå, men det er noe med at når eksamenstiden på Blindern er over så blir det jo så rolig, og det er egentlig ganske behagelig). Siden det er deilig vær i dag føler jeg liksom at jeg bare mååå benytte amledningen, og har derfor ruslet en lang og deilig tur i Frognerparken, før jeg satt meg på café og jobbet - man må jo bare kjenne på solen og sommeværet når det først er her...;)

I løpet av den siste uke så har jeg jo bla. vært en tur i Trondheim, jeg har fått stipend fra Norsk Faglitterær Forening - både debutantstipend OG sånn realfagsformidlingsstipend, skrevet og levert fra meg utkast til neste artikkel (altså, sånn fagartikkel om uran-233 og sånn), fått et slags jobbtilbud, og ledet den litt for korte Q/A-runden på ISES2013s "Nuclear Energy - Friend or Foe?"  (det er "Thursday June 13, 2013 - 15.30 - 17.00", og linken er litt treg, men den virker altså...må si jeg er veldig fornøyd med at de ikke filmet rumpa mi akkurat i det jeg satte meg ned i stolen :P )

...og uken på Instagram hadde en liten overvekt av Trondheim-bilder (som jeg ikke viser her, nå, siden jeg allerede har vist mange av dem, og resten kan du se på @sunnivarose), og Albert Åberg-bilder, fra boken "Hvem kan redde Albert Åberg" ;)


 "Hvem kan redde Albert Åberg?"
Nå har jeg postet én side per dag i 6 dager - du kan følge med på Instagram for å få vite hvordan det går ;)


SunnivaRose all natural - jeg fortsetter å presse meg bittelitt utenfor komfortsonen, og tok bilde av meg selv, uten sminke, i farger // Alexandra fikk velge badedrakt; det ble en rosa med Hello Kitty-motiv - som hun nå helst ikke vil ta av, og hun har sovet i den de siste dagene // kalde pairester rett fra formen, spist med kun gaffel - sånn er det å være alene :P


Nå går det hovedsakelig i forberedelse av foredraget jeg skal holde nå på fredag, om "Myter og misforståelser rundt kjernekraft og stråling" - det er bare å komme og høre på meg; jeg syns det er suuuperhyggelig med masse tilhørere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...