onsdag 15. mai 2013

Verdens styggeste fliser

God morgen!
Da var det ingen flere foredrag på en liten stund - deilig - og jeg tror det gikk ganske bra med det jeg holdt i går :)
Seminaret var på Hotel Bristol, og det er jo bare så fint der (og sååå deilig lunsj - måtte nesten "snike" til meg å komme litt tidlig før foredraget mitt, slik at jeg fikk med meg den ;) )...helt til jeg kom inn på toalettet; da var det som om jeg plutselig var kommet et helt annet sted/en annen tid, for der var bare verdens styggeste fliser. Eller, om ikke verdens styggeste, så fremsto de i alle fall sånn i kontrast til hvor fint det er der ellers :P

Vel vel, nå skal jeg i gang med uran-analyse - har fått tilbud om hjelp fra mine supersnille medstipendiater, som er mye mer erfarne enn meg på hele den eksperimentelle biten :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...