fredag 3. mai 2013

Siste uken @sunnivarose


Da var det plutselig helg igjen...! Elsker jo at det er masse fridager i mai, men det ødelegger voldsomt for produktiviteten óg, og det passer ikke sånn kjempebra om dagen; med fire foredrag (og av mye mindre "populær" karakter enn jeg for det meste holder), en konferanse som skal arrangeres og deltas på, pluss produsere resultater, og kanskje en tur til Paris...:/

Vel vel, her er noen Instamoments fra uken som har gått:


Alexandra har snakket MYE om muffins i det siste, så da tenkte jeg det var en hyggelig lørdagsaktivitet å gjøre sammen - lage muffins (selvsagt fra pose - bare tilsett vann og olje, og hadde ikke dl-mål så det gikk helt på fealing :P Spiser jo ikke muffins selv, men det virket i alle fall som om Alexandra syntes de var gode) // på søndag dro vi på en lang gåtur; ut på Bygdøy og hilste på hestene, videre ned til Frognerkilen hvor vi matet fuglene, bortover til Color Line hvor vi kunne se at det faktisk kjørte biler inn i båten, også plutselig som fra intet fant vi det nydelige blå blomsterteppet og en lekeplass - mor og datter-lykke <3 // selvportrett en kveld jeg plutselig endte opp med Tymosjenko-look ;) Syns egentlig frisyren funket overraskende bra, men er litt skeptisk til hva det annet kjønn ville mene...:P


har laget et "Paris-alter" over peisen, med minner fra reisene til den deilige byen - boken om Paris er en barnebok på et sånt nivå at jeg ca akkurat forstår teksten :) // nydelige tulipaner i nydelig vårmorgensol, på vei til jobb // jeg er i gang med å tapetsere pulten og macen med postit-lapper, og, nei, det er ikke fargesystem; er bare annehver gul og rosa i boksen :D 


Håper alle får en solfylt og deilig helg! 
På planen her står 3-årsfeiring for min nydelige niese Andrea sånn ca nå, IKEA-tur med sofa-shopping i morgen (endelig!), besøk hos Lise og Joakim i morgen kveld, og på søndag satser jeg på fint vær og lek og kos med Alexandra (kanskje ta frem resten av muffinsene fra fryseren og gjenta forrige søndag...?)


2 kommentarer:

  1. Det annet kjønn har konferert, og kommet frem til en positiv konklusjon.

    AB, vararepresentant for styret i det annet kjønn.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...