fredag 31. mai 2013

Instagrert @sunnivarose :)


Nå er det snart helg (igjen!), og som en avslutning på en veldig fin og hyggelig "helvetesuke" har jeg lyst til å dele noen av mine siste øyeblikk på Instagram (jeg merker jeg trenger noe "lett" akkurat nå ;) ). For de som vil følge meg så heter jeg selvsagt @sunnivarose



Alexandra kom og slo armene rundt meg og ga meg verdens beste klem, og overrakte meg en bukett med løvetann - lykkeøyeblikk // konferansemiddagen ble spist på Lompa på Grønland; jeg elsker <3 lysekronene (og maten, og stemningen) // "I can do anything with the right shoes"; er hengt opp over ytterdøren, så jeg kan huske på det hver gang jeg går ut - jeg skal klare alt jeg vil klare!


kjellertrappen i vestfløyen på Fysikkbygget - elsker linjene // var sååå utrolig hyggelig å se Torkil igjen på lørdag (han ser ut som om han ikke bryr seg, men jeg tror han tøyser med meg) // klassisk outfit-bilde; pink, pink, pink


hadde verdens hyggeligste jentekveld med Charlotte som kom på besøk for å sjekke ut mitt nye rede - vinkjøler fikk vi også fikset ;) // på badet var det et ganske stygt dusjforheng som jeg hadde planer om å bytte ut med flamingo-dusjforhenget fra IKEA, men plutselig fant jeg dette fantastiske dusjforhenget, MED rysjekant, i hot pink på HM Home - på tilbud til 20 kroner; da ble valget enkelt :D // har begynt å lese bøker igjen, nå som jeg bor uten TV, og har nettopp lest Wonderboy av Henrik Langeland for andre gang; likte den godt da jeg leste den for ca 10 år siden, men nå elsket jeg den!


innrømmer at jeg ble fornøyd med 17.mai-looken ;) // har egentlig alltid likt bregner - spesielt når de er sånn som på bildet her // når nettene blir lange (evt korte) og Lise og Joachim er på besøk må Joachim og Sunniva demonstrere ølbriller :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...