tirsdag 28. mai 2013

24 timer, tur/retur Tønsberg og tre foredrag senere



God "morgen" alle fine <3
Da har jeg gjennomført tre foredrag og rukket og dra til Tønsberg og tilbake igjen siden sist jeg var innom - og nå er jeg tilbake på konferansen på Blindern.

I går var det jo foredrag om engasjement og samfunnsansvar og bloggen og sånne ting for Sparebankstiftelsen, også var jeg invitert til å være med arrangører og deltagere til Geitmyra for å spise middag etter at vi var ferdige...var jo egentlig veldig sliten, i tillegg til at jeg skulle veldig tidlig opp i dag, så jeg hadde tenkt å takke nei til den hyggelige invitasjonen (hadde til og med planer om å ta en liten tur innom Blindern og jobbe litt med analysen, for så å dra og trene - og deretter skrive et "jeg gjorde det fornuftige valget og jobbet og trente og la meg tidlig"-innlegg for dere), men det ble ikke AKKURAT sånn :P

Mao: jeg ble med til Geitmyra, og der var det jo kjempehyggelige mennesker, deilig vin, god mat, og fantastisk vær - og plutselig hadde jeg ikke gjort det fornuftige valget...allikevel er jeg mye mer happy i dag enn i går, til tross for oppsamlet søvnmangel i alle fall siden fredag ;)

For det ble jo tidlig opp i dag, for så å komme seg ned til Tønsberg og Greveskogen videregående skole, hvor jeg har holdt foredrag om muligheter og utfordringer knyttet til thorium som kjernekraftbrensel. For sikkerhets skyld skulle jeg holde foredraget to ganger etter hverandre, så det ble jo akkurat passe intenst.

Superfornøyd både med gårsdagen og dagen i dag (bortsett fra været :P ). Har tom. blitt instagrert av noen av elevene som var og så på foredraget, og fått hyggelige tagginger :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...