tirsdag 23. april 2013

Spennende uke...:)

Hei alle <3

Denne uken går det virkelig slag i slag, altså...det er spennende møter forskjellige steder i byen hver dag (Simula, DNB-stiftelsen, Rigmor Aaserud...), bursdag for snilleste Lise, og uken skal avsluttes med foredrag for Natur og Ungdom om kjernekraft - gleder meg egentlig omtrent til alt :)

Og da har jeg dessverre måttet si (midlertidig) nei til noen, fordi jeg er nødt til å prioritere å produsere presenterbare resultater til konferansen vi arrangerer her på Blindern i slutten av mai - skulle bare ønske jeg kunne si JA til alt, for jeg hater egentlig å si nei :/


Nå har jeg akkurat kommet tilbake til Blindern fra Fornebu og Simula, hvor vi har diskutert rekruttering til realfag... Rart å besøke det gamle terminalbygget på Fornebu - det var jo liksom den store porten til det store utlandet da jeg var liten ;)


Når det er vår er det "lov" å bruke rosa solbriller <3 igjen - tror disse er favorittbrillene mine om dagen, altså, og ENDELIG er parkasen byttet ut med skinnjakke (bla.) :D




Note to self i en travel hverdag der det er fryktelig dumt å glemme ting: må huske å fikse selvangivelsen!

-S :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...