mandag 11. mars 2013

Karpe Diem *elsk*

August 2004 begynte jeg på mitt andre studieår på Blindern, og jeg husker den sensommeren som utrolig fin og varm, med veldig bra vær (flere netter dro vi og badet på Sognsvann etter at ølteltet på Fredrikkeplassen stengte klokken 2). Jeg husker også at det i løpet av disse semesterstartukene ble avholdt en konsert ute på gresset bak kjemi- og fysikkbygningen, og at "alle" var der. Husker det var utrolig god stemning, og strålende sol, og ølflasker i gresset, men jeg husker lite fra konserten - bortsett fra at det var to søte gutter som rappet om "Kunsten å være Inder", og som etter konserten løp rundt i blant studentene og solgte T-sjorter og EPen sin ;)

På lørdag var jeg så heldig å få se Karpe Diem for annen gang, denne gangen i Oslo Spektrum - og FOR EN KONSERT! Jeg koste meg virkelig, og det virket det som gutta på scenen og de ni tusen  andre i salen gjorde óg (muligens en sammenheng her...;) ). De har liksom blitt skikkelig voksne siden sist jeg så dem (betyr det at jeg er det óg?), men de var fortsatt akkurat like søte og sympatiske som på gressbakken nedenfor Blindern for nesten ni år siden.


Unner virkelig de gutta all suksess!




Har fått sovet og slappet av en del denne helgen, så nå tror jeg at jeg er klar for en ny uke igjen - som heldigvis ikke blir like slitsom som forrige ;) 
Er dog veldig spent på kronikken min om stråling og Fukushima og sånn som kommer på trykk i Aftenposten i morgen...håper ingen blir sinte <3<3<3




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...