fredag 15. februar 2013

l o v e (?)

God fredag fine <3

I går var det jo Alle Hjerters Dag - som gikk hen uten noe spesielt, egentlig...vet ikke helt hva jeg tenker om akkurat 14. februar, jeg. 

Eller, det vil si, jeg hadde to møter nede i sentrum, som jeg ikke pleier å ha, så det var jo litt spesielt ;)  Også fant jeg endelig et type sort skjørt som jeg har vært på utkikk etter i nesten halvannet år - så det var jo også spesielt (valgte allikevel å ikke ha det på meg i dag, for jeg syns det krever noen andre sko enn de jeg har på meg nå når det er såpass med snø/is - og det blir bare livsfarlig å trille Alexandra fra barnehagen og ned til t-banen  i høyere sko enn jeg bruker akkurat nå)

Jeg syns dette søte bildet fra xkcd er fint; det er ikke bare-bare å være realist - og sånn er det hver dag, derfor kommer bildet i dag og ikke i går ;)




Jupp, my normal approach is useless here...


Ha en fin dag, da, dere; her blir det en dag fylt av møter, men dessverre uten forelesning i mnkom/vitenskapsjournalistikk...snakkes senere :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...