fredag 8. februar 2013

Instamoments

Da er det endelig helg her i "huset"; Alexandra har fått bursdags"sushi-laks" og gaver, og lagt seg, jeg har endelig fått ordnet neglene mine igjen (de var fullstendig krise nå), og laget kake for morgendagens familiefeiring. Nå er det kaffe og litt TV-titting med et halvt øye, før det blir litt tidlig (?) kvelden siden det blir "tidlig" opp i morgen for å ordne før gjestene kommer... Ryktene sier forresten at kronikken min kommer på trykk i Aftenposten i morgen - så det er jo selvsagt litt spennende :)

Under er denne ukens instamoments, og selv om jeg tenker at den siste uken har dreid seg aller mest om Alexandra - som har vært syk, og som har feiret bursdag, så ser jeg at på instagram så har det handlet mest om fag :)

1) Finn Sjue holdt en fantastisk forelesning på vitenskapsjournalistikkurset 2) fine bokhyllen min på kontoret <3 3) jeg gjorde et ærlig forsøk på å bake så Alexandra kunne ha med seg MUFFINS i barnehagen på bursdagsfeiringen (oppskriften kommer på oppskrifts-mandag) 4) kjemistudentene har pyntet pauserommet sitt 5) stakkars Alexandra ble syk, men heldigvis ble hun frisk etter å sitte en hel dag på fanget mitt 6) nerdehumor ;) 7) uran 8) utsikten fra kontoret i snøvær 9) advarsler på døren til nabokontoret :/ 10) "jeg samtykker til å være prorektorkandidat med Torkil Vederhus som rektorkandidat i rektorvalget ved Universitetet i Oslo 2013"


GOD HELG <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Hei! Fine bilder, jeg følger deg alt på instagram.:)

    Ville bare si at jeg har akkurat startet å lese bloggen din, og synes det er super interessant.
    Selv går jeg realfag Vg2, og fysikk er desidert mitt favoritt fag! Det er etter tips fra fysikklæreren min, at jeg fant bloggen din :)Du er virkelig kul, og digger at du "skal gjøre vitenskapen mer rosa".
    Du inspirere! (takk!) :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Tusen takk for kjempehyggelig kommentar - den var veldig fin å våkne opp til på en lørdag!

      Lykke til med skolen, og etterhvert studier (?)!
      -Sunniva <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...