onsdag 20. februar 2013

Bye bye shoes - rest in peace (rektordebatt)

Tror dere ikke skoene mine døde (hele sålen foran på skoen løsnet og hang og slang), seriøst, før jeg skulle opp til rektor-debatten i går :/ Det var ganske krise, faktisk!



Heldigvis at vi har verdens beste verksted med verdens snilleste gutter, og de reddet skoen min med hurtiglim - slik at jeg kom meg gjennom debatten med noe som så ut som en hel sko :D

Forsiden på Universitas denne uken, med ordskyen som oppsummerer hele debatten
Jeg var jo litt nervøs før denne debatten, da, men det er jo lov, ikke sant? Men Torkil var bare sååå klar, og rett før debatten gikk han rundt og strakk seg og slang på armene - og det ble jo et ganske morsomt bilde, da...jeg sitter og skriver blogg og notater til debatten (sittende rektors program kom ut noe sånn som to timer før debatten eller noe, så vi fikk ikke akkurat kjempemasse tid til å fordøye det :P)

Inne i Universitas er dette bildet, med hvert av lagenes ordsky. Legg merke til at vi har brukt ordet forskning mye mer enn professorlaget, mens de har brukt ordet formidling mest...litt overraskende og morsomt ;)

Og sånn så det ut oppe fra der jeg satt :)




Det andre laget, også kalt det sittende rektoratet, er på plass :D

Torkil intervjues av NRK etter debatten; det kommer visst på Dagsrevyen på lørdag...

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med debatten, og Torkil overbeviser bare mer og mer - han er utrolig dyktig, og sååå søt og sympatisk <3 Også superglad for at skoene holdt både gjennom debatten, og helt til jeg kom meg hjem. De er riktignok fortsatt tilsynelatende hele, men jeg vet ikke om jeg tør å bruke dem nå - i alle fall ikke hvis jeg skal noe viktig, liksom...





Nå sitter jeg hjemme i sofaen og forbereder gruppetime og eksamensoppgaver, og i morgen er det foredrag/forelesning med Knut Olav Åmås om kronikk i Vitenskapsjournalistikk-kurset. Gleder meg masse!


#stemtorkil
#rektordebatt

2 kommentarer:

  1. Skomaker neste, ihvertfall hvis skoene er i favorittgruppen av alle sko du måtte ha:) Artig med sånn ordsky, liker sånn visualisering. Hvordan lages en sånn ordsky egentlig?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er vel egentlig veldig glad i disse skoene, så jeg får vel ta meg en tur og høre om det er fiksbart eller om skoen rett og slett er blitt for ødelagt.

      Kan dessverre ikke hjelpe deg med hvordan man lager ordsky :/

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...