onsdag 16. januar 2013

Too pretty to do math

Hei fineste <3

Må bare dele disse nye favorittene som jeg kom over på ThinkGeek *sikle sikle*, og gi et lite tips til eventuelle nerder (og andre) som leser bloggen, og eventuelt er i tvil: t-skjorter er ikke nødvendigvis finest i størst mulig størrelse med en passform som er ikkeeksisterende...;)


Madame Radiation her, Enhjørning her og Science her :)


Less than 3 her og Hello Schröddy her :) 

Når det kommer til det med passform så er jeg litt usikker på Less than 3-t-skjorten, for den ser litt fasongløs ut...men med en god bh og et par tighte jeans så kan den nok funke allikevel!
Aller mest har jeg selvsagt lyst på en lyserosa t-skjorte med påskriften I'm too pretty to do math over puppene - noen som har lyst til å lage til meg? ;)


I dag er det datasimuleringer og abstractskriving som står på planen, og kanskje jeg kan få til en treningsøkt i løpet av dagen óg, siden det er Markus som henter i barnehagen, og jeg kan jobbe lenge - er ofte veldig deilig å trene midt på dagen, syns jeg...








6 kommentarer:

  1. http://www.spreadshirt.com/custom-t-shirts-C59/product/104432227/view/1/sb/l

    :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, har faktisk allerede fått samme tipset på FB :)
      Kanskje jeg skal bestille flere, med forskjellige fonter og skriftfarge... <3

      Slett
  2. haha...det var en morsom nettbutikk, traff meg midt i nerde-hjertet :-)

    SvarSlett
  3. Jeg ville ikke laget den ønskede t-skjorten til deg. For det ville være løgn. Ingen, selv ikke du, er FOR pene til å gjøre matte! Pene jenter må jo også få lov å ha det moro!

    Kjell Ingvaldsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, det er sant - matte er gøy <3
      Dog ikke så gøy som fysikk ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...