mandag 17. desember 2012

Se på meg da!


God kveld fine!
Dette blir et skikkelig mammablogginnlegg - må bare fortelle litt om Alexandra...Hun blir jo snart tre (den 8. februar), og er sånn sett midt oppi "trassalderen", og jeg er ikke spesielt overrasket over at hun har ganske sterke meninger, og gjerne vil bestemme selv. Hun vet hva hun vil, og vil helst ha det hun ikke kan få...Ikke heeelt ulikt sin mor ;) 
I tillegg til å "trasse" så er hun oppmerksomhetssyk om dagen, og hun sier "Se på meg da!" til stadighet, og vil gjerne vise seg frem. Jeg går jo ikke akkurat rundt og sier "se på meg", men det er kanskje bare med ord at dette er sant - en rosablogg er vel absolutt et stort "se på meg".

Utseendemessig er vi vel heller kanskje ikke helt ulike...under ser dere bilde av meg til venstre og Alexandra til høyre. 

"Det er meg og det er meg" sa Alexandra da hun så dette bildet :P
Jeg ser litt strengere ut enn henne, da, men jeg har visst alltid "målt" mennesker med blikket (gjør det til en viss grad fortsatt) - så nå begynner jeg jo å få behov for botox,  haha xD

Kunne ikke dy meg, og måtte lage en liten "da og nå"-sammenlikning og; en Sunniva med ca 24 års mellomrom ;) Har øvd meg en del så jeg ikke skal se så streng ut lenger - men jeg kan nok det fortsatt, altså...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...