torsdag 20. desember 2012

Brrr...!


Kveldens sutring:
Kan ikke vinteren og mørketiden bare være over veldig snart...?! Sitter i skrivende stund i sengen, ikledd mitt aller mest sexy plagg - Røros ulltights <3 (jeg er ganske sikker på at det egentlig er en damemodell, men det ser seriøst ut som en dårlig unisexvariant), godt pakket inn i den store, gode dynen min. Etter en laaang dusj i glovarmt vann begynner jeg nå endelig å føle meg varm igjen - dog ikke spesielt hot :P






Vel, vel, nå er det ihvertfall veldig snart jul; men før julefreden kan senke seg skal jeg toastmastre på Fysisk Institutts veldig tradisjonsrike Kringlefest i morgen, også må selvsagt omtrent alle julegavene handles inn :P  Heldigvis at det går mot lysere tider når man er tilbake over nyttår, da, og det er jo bra :D



Kveldens anbefaling:
Må nesten få anbefale Radio Novas Vitenselskapet i kveld, hvor jeg ble intervjuet forrige uke, og snakket selvsagt om thorium ;) Mer presist prøvde jeg å besvare spørsmålet "Er thorium morgendagens energikilde?" Saken kan du høre her!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...