mandag 3. desember 2012

baaaaah

phonon, nuclear structure, degeneracy, photon, quantum, MeV, energy, isomerism, hodet, island of stability, liquid drop model, neutron,  Pauli, gamma, rotation, beta, vibration, fusion, evaporation, fission, shape, cyclotron, O, wave function, harmonic oscillator, Coulomb potential, mitt, ground state, rotational band, deformation, moment of inertia, collective structure, liquid drop, magic numbers, shell effects, fermi gas, barn, cross section, kjennes, parity, spin, skin thickness, Hf, eigenvalue,  spin-orbit splitting, intruder orbital, prolate, oblate, Er, decay, nucleus, rare earth, Ca, actinide, A, Z, N, fullt, giant resonance, super-heavy, valence space, Pb, matrix, quadrupole, excited state


Mitt fantastiske kunstverk - en prolat kjerne som roterer :D

PS: Min favorittmedisiner, Charlotte, lo av meg fordi jeg ikke har tilegnet meg særlige lese/studie-skills i løpet av de 9 årene som har gått siden jeg begynte på Universitetet... :P






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...