mandag 22. oktober 2012

Restylane

Altså, det har jo blitt så trendy å ta Restylane (bare sjekk de forskjellige bloggene på toppen av Blogglisten), så jeg tenkte jeg kanskje skulle gjøre det selv xD


Neida, jeg har selvsagt ikke tenkt å ta Restylane, jeg er da ikke gal heller :P Men, altså, det som er litt festlig er at holdningen til de jentene som velger å gjøre dette (feks Fotballfrue og Therese) er at alt er greit fordi det er "naturlig", og jeg syns bare det er et litt naivt argument, liksom, for det er mye som er naturlig som ikke nødvendigvis er helt ufarlig...

Feks magesyre, eller fleinsopp, eller uran, eller beryllium, eller mugg...Sånn bare for å sette det litt på spissen :P
Poenget er jo at selv om noe er heeeelt naturlig så betyr ikke det er sunt, eller til og med ufarlig, og det er kanskje litt viktig å huske på  <3

Argumentet om at noe ikke kan være farlig fordi det er naturlig er forresten også veeeldig ofte sett på gravide-/mammaforum, gjerne forfektet av de som er aller aller mest hysteriske til at en annen gravid ikke følger absolutt alle rådene til helsemyndighetene helt slavisk...


Etter å ha tatt bilde av mine egne lepper ser jeg plutselig at den venstre overleppen min er mindre enn den høyre - dette har jeg aldri lagt merke til før...trooor jeg dropper Restylane allikevel ;)

3 kommentarer:

  1. Fleinsopp kan være farlig for noen i noen tilfeller, alt etter hvordan de er disponert og hva de gjør ut av det, men for en oppegående forsker er det å anbefale:) Det kan utvide evnen til kreativ tenkning i forbløffende grad.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, det skal jeg huske på!
      Mugg er jo heller ikke nødvendigvis farlig, men poenget her var vel bare å nevne de første tingene jeg kom på som er helt natulrige, men som ikke nødvendigvis er så lurt å få i seg allikevel - ihvertfall ikke i store mengder...;)

      Slett
  2. Hudpleieprodukter fra Elixir er basert på aktive HUD programmerer og effektive enkeltprodukter. http://goo.gl/huKuUr

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...