mandag 15. oktober 2012

Disiplin!

Denne uken blir travel altså, hjelp! Heldigvis er jeg veldig glad i lister, og det skal bli min livbøye de kommende dagene. Pleier å lage lister hele tiden, men denne uken prøver jeg noe nytt, og lager den litt mer skikkelig, slik at dere også kan se :)


Sånn ser grovt sett min uke ut - er bare nødt til å få gjennomført alt (jeg har noen timer å gå på his jeg kutter all TV-titting), det ble litt krise nå, liksom. I mitt hode var nemlig "eksamensforedraget" om fisjon (dette skal vi ha istedetfor midttermineksamen, og på doktorgradsnivå så stryker man hvis man får en karakter som er dårligere enn B...) om kanskje tre uker, og ikke allerede neste mandag...nei, jeg koblet ikke datoer og kalenderen og faktisk tid i dager/uker sammen - greit?! I dette foredraget skal jeg presentere 60 sider teori om fisjon på ca 40 minutter - en god del jobbing og streng disiplin her, mao :P

Som dere kanskje skjønner skal jeg også holde foredrag på Studentersamfunnet i Bergen, og det gleder jeg meg masse til! Håper alle som er i Bergen vil komme og høre på foredraget, og gjerne stille kritiske spørsmål i etterkant ;) "Møteteksten" ser slik ut:
Kjernekraft er ofte forbunde med store miljøkatastrofar. Men kan denne energikjelda vere løysinga på klimakrisa? Kjernefysikar og rosabloggar Sunniva Rose kjem til Studentersamfunnet for å utfordre våre fordommar. I ei verd som har store utfordringar når det gjeld klimautslepp, er kjernekraft ei av dei reinaste energikjeldene me brukar. Men alt er likevel ikkje berre gull og grøne skogar. Faren for ulykker, og utfordringar knytt til lagring av gamalt brensel, får miljøaktivistar til å sjå raudt. Fleire meiner at Noreg burde satsa på kjernekraft fordi me har store førekomstar av thorium, eit grunnstoff som kan gje oss store mengder energi og mindre farleg avfall. Er thorium mirakelløysinga for våre framtidige energiutfordringar, eller berre det minste av fleire onder? Sunniva Rose er doktorgradsstipendiat ved Universitetet i Oslo, og forskar på bruk av thorium. Ho er i tillegg rosabloggar med taglinen «om kjernefysikk og forskning og sånn». I kveld vil ho opplyse oss om fordelar og utfordringar ved bruk av thorium og kjernekraft på ein ny og spanande måte.


Gleder meg som sagt masse, men nå må jeg "løpe" (dvs, ta blikket vekk fra skjermen) og lese om FISJON!!! xD








2 kommentarer:

  1. Mari (Studentersamfunnet)15. oktober 2012 kl. 22:06

    Masse lykke til med vekas gjeremål! Vi gler oss til å få besøk av deg! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...