onsdag 10. oktober 2012

Dagens fangst :D

Hei fineste :)
Er bare en rask tur innom for å vise hvilken fantastisk fangst jeg fikk med meg fra Akademika i dag - herreguuud for en fantastisk bokhandel! Nå har de masse salg <3, med priser helt ned i 29,- og som dere kan se så klarte jeg helt fint å finne fire bøker jeg bare måtte ha, på bare en bitteliten tur innom der...

Det ble selvsagt to populærvitenskapelige bøker om uran/bomber/krigen (man kan virkelig aldri få nok av dette), én om nukleærmedisin/farmasi (et emne jeg kan litt om, men langt fra nok - ifht hva jeg vil kunne), og én om forurensing og miljø. 
Nå har jeg i hvertfall nok lesestoff for en stund; siden jeg ikke har nooooe annet jeg burde lese om dagen, liksom :P











Egentlig står jeg midt oppi en grovanalyse av dataene som har rullet inn hele den siste uken, for å finne ut av om vi kan stoppe på fredag, eller om vi blir nødt til å fortsette denne helgen og. Håper selvsagt på det første ;)

-Sunniva




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...