onsdag 25. juli 2012

Business or pleasure?

Hei igjen... 
Nå har politiet vært her, og det første sinnet/fortvilelsen/ubehaget begynner å legge seg; selv om jeg irriterer meg fryktelig over at denne saken stjal omtrent en halv arbeidsdag - ikke noe jeg har tid til nå om dagen :/ Til helgen drar jeg nemlig med mamma til Paris, og dette er faktisk min første tur til Paris ene og alene på ferie - ingen business denne gangen, og jeg gleder meg selvsagt fryktelig masse!!! Så lørdag morgen setter vi nesen mot Paris, for fire dager med shopping, vin, museer, show, og generell turistifisering :D 



Jeg har også endelig blitt enig med Unge Venstre om når jeg skal holde foredraget mitt; på et tidspunkt som ikke innebærer at jeg må ta bussen klokken seks om morgenen dagen etter at jeg kommer hjem fra Paris (*hurra*) ;)

Det ser ut til at foredraget mitt, til tross for tapt arbeidstid i dag, blir ferdig til fredag, og simuleringene mine ser nå ut til å fungere (ingen segmentation faults for øyeblikket :P) - noe som er viktig slik at jeg kan finne ut av hvordan ting skjer i brenselet, og ikke bare hva (og det er ekstra viktig å forstå dette før jeg skal til Kiev og holde foredrag på konferansen der). Alt i alt så er jeg sånn passe fornøyd nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...