fredag 25. mai 2012

Dreaming of ...

Aaah, deilig med fredag og langhelg, selv om det blir både lesing og og skriving (jobb, jobb) de neste dagene...

Etter å ha vært på doktorgradsdisputasen i dag begynte jeg og drømme meg bort om min egen disputas sånn ca to år inn i fremtiden (en god stund igjen, heldigvis), og da kom jeg på at jeg har én ting jeg virkelig har lyst til å unne meg selv når jeg har "fått" doktorgraden: Jeg drømmer om den klassiske sorte Chanelvesken <3


Håper alle fine lesere har en deilig fredags kveld; her går det i en blanding av The Voice-finale og Weeds (elsker virkelig den serien).

<3

1 kommentar:

  1. Hei!
    Dette kjente jeg at var et veldig godt forslag, det skal jeg gjøre også! Kjøpe meg chanel-veske når jeg disputerer :)
    Hilsen Stine, stipendiat på biofysikk og følger av bloggen din

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...