mandag 9. april 2012

Hjemme igjen (aka. bildedryss og en million uleste mailz)

Vi har hatt en fantastsisk tur til London: spist, drukket, gått, sett og shoppet. Her kommer noen bilder fra turen, og, ja, jeg har kvittet meg med min dumb-phone (eller det er ikke helt sant at jeg har kvittet meg med den ennå, men den er ihvertfall ikke lenger i bruk) og gått til anskaffelse av en smart-phone, og jeg går litt bananas med Pixlr-o-matic :P <3

På vei vekk fra Alexandra begge to, for første gang over lengre tid - litt ettertenksom, men det hjelper alltid med et glass vin...:D





Litt reduserte etter pub crawl...





Vi bodde rett ved British Museum, så vi følte det nesten ville være galt å ikke ha tatt turen, men det ble en ganske kort museumsvisitt da ingen av oss egentlig var i særlig form for den typen aktivitet akkurat da :P



Fin stein...;)



Siden det var Markus' første tur til London måtte vi jo en tur på Madame Tussauds, hvor jeg var så heldig å få møte flere helter - Newton og Justin Bieber:









Jeg har fått meg verdens fineste kaffe-kopp for kaffe on the go med bilde av Dronning Elizabeth - jeg har faktisk virkelig ikke ord <3<3<3


Ellers har ikke lest mail mens jeg var borte, så det var en god del i innboksen (riktignok ikke en million, men tar ikke folk seg påskeferie liksom?), så nå jeg har plutselig masse mer enn nok av arbeid å gjøre i uken som kommer: Det forberedelse av foredrag til onsdag, 50 simuleringsjobber å analysere (veileder Jon kommer om en drøy uke, håper han vil bli fornøyd med meg), skriving av tekster, møter, og å lese meg opp på Tsjernobylulykken mm...:DDD


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...