mandag 5. mars 2012

Nei, nei, nei :(

Hei igjen alle fine <3
Jeg var i gang med en ganske så god treningsøkt nå etter at dagens første jobbe-"bolk" var unnagjort: løp 2.5 km (og for meg er det faktisk fantastisk bra - jeg eier ikke utholdenhet, men jobber altså med saken...), og var godt i gang med litt styrketrening (kjenner at det er viktig å trene armer/overkropp nå som jeg sitter så mange timer foran datamaskin, i tillegg til å bære rundt på en Alexandra som nå veier hele 12 kg) da jeg plutselig kommer på; skulle ikke jeg til frisøren i dag egentlig?!? 
Jeg løper ut av styrkerommet og inn i garderoben og sjekker mobilen min - og der hadde jeg selvsagt et ubesvart anrop fra frisøren for en halvtime siden:((( 
Saken var nemlig den at jeg hadde lagt igjen kalenderen min hjemme i dag...jada, jeg har en sånn gammeldags, "analog" kalenderbok:P

Så nå blir jeg fortsettende å ha et hår som bare ikke ser ut:( Det er så utrolig slitt; tror det er halvannet år siden sist jeg fikk dratt meg til frisøren, (faktisk ikke bare-bare å finne tid/penger/samvittighet til å gå til frisøren med små barn...) så da får jeg bare gå rundt med håret i topp - som jeg noen ganger syns er ganske kult, mens andre ganger skulle jeg ønske jeg ikke måtte ha det sånn, men kunne ha lange, flotte Hollywood-krøller...<3 
Jaja, foreløpig har jeg ikke råd til å kjøpe meg fantastisk hår og superlange og tykke øyevipper, slik mange av toppbloggerne gjør, men da vet dere ihvertfall at; what you see is what you get ;)




Sånn går det når man er så dum at man glemmer igjen kalenderen sin hjemme, aka. jeg trenger virkelig en smart-phone!!!

Dumb-phone...



2 kommentarer:

  1. Herlig innlegg :) Du har samme mobil som kona, så jeg sender henne dette og satser på at hun også innser at smarttlf. er tingen.

    Har sendt bloggen din rundt til instituttet hos oss, som eksempel på god forskningsformidling. Du gjør en kjempejobb!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk *rødme* :)
      Det eneste positive med dumb-phonen min er at den er rosa...

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...