mandag 6. februar 2012

Vaffel og vitenskap 2

Hei alle mine kjære! Håper dere har hatt en fantastisk helg, og at dere har kost dere til tross for kulden ;)

Jeg har tatt fatt på en ny og travel uke, hvor <3 Alexandra <3 blir to år gammel, og som skal avsluttes med en ny runde med Abels tårn - vaffel og vitenskap:D Så på fredag klokken 10 kan dere komme og spise gratis vaffel i kantinen på Abels hus, eller høre på radio, selvsagt:P
Forrige gang jeg var med, for en måned siden, snakket jeg om Iran og deres anrikning av uran, og om strålebehandling av kreft. Det store spørsmålet er dermed: Hva skal jeg snakke om denne gang?! Syns jo bare det er såå superstas å være med, er bare redd for at det jeg snakker om ikke er interessant nok...:( Kom gjerne med forslag, da, dere!!!

Har vist denne før, men jeg syns den er grei å vise igjen - her er forrige gang jeg var med på Abels tårn <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...