tirsdag 14. februar 2012

Ekte rosablogger?

Ja, det er det jeg er redd for, at noen skal mene at jeg ikke er en ekte rosablogger...:S 
Så derfor tenkte jeg at jeg skulle blogge om at jeg bakte kaker til Alexandra sin 2-årsfeiring, og ta masse bilder og vise trinn for trinn - men hva skjedde? Jo, det dumme kameraet som jeg har arvet av Markus døde da jeg hadde tatt to bilder, ennå det var ganske så nyladet (mye mulig det er en av grunnene til at Markus byttet det ut...). Og jeg har jo ingen fancy smart-phone, bare en knall rosa mobil som det bare så vidt er et kamera på; jeg kaller den for pink-phone men egentlig er det en dumb-phone:( *Ønske, ønske, ønske, trenge, trenge, trenge veldig mye en bedre mobil*

Så her kommer de to bildene jeg tross alt fikk tatt, og de beviser jo strengt tatt ikke noe annet enn at jeg hadde framme masse greier, og at jeg helte mel i en bolle. Men jeg bakte en veldig god yoghurtkake som jeg til og med delte i to og fylte med smøreostsmørkrem - og dette var den første gangen jeg prøvde meg på noe annet enn Toro Brownies (som ikke skal undervurderes):



Så dette er det nærmeste jeg kommer "bevis" på at jeg er en ekte rosablogger.
Koz og klemz



5 kommentarer:

  1. hvor mye betalte toro deg for denne posten

    SvarSlett
  2. Haha, ingenting.
    Men jeg burde kanskje fått betalt...;)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg er ei jente på 14 snart 15 som sitter og tenker mye på framtida..
    For ikke fullt så lenge siden fant jeg ut at jeg faktisk syntes fysikk var ganske morsomt! Men jeg er fortsatt veldig usikker på hva jeg vil bli...
    +liker bloggen din:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for koselig kommentar :)

      Jeg kan jo ikke annet enn å si meg enig i at fysikk er kjempegøy, siden den (sammen med de andre realfagene selvsagt) beskriver den verden vi lever i, og gjør at vi kan forstå så utrolig mye som vi ikke har sjanse til å forstå uten fysikk/matematikk/kjemi/biologi (selv om det til tider også kan være fryktelig vanskelig - men det er lov å syns at ting er vanskelig...).

      Du får bare stå på og ikke stresse med å finne ut av hva det er du vil bli; men prøv forskjellige ting/fag som du syns er spennende (fordyp deg feks i fysikk og matematikk på videregående, men ta gjerne et helt annet fag også). Jeg føler fortsatt at jeg ikke vet "hva jeg vil bli", men plutselig har jeg jo en jobb som jeg trives kjempegodt med:D Også er det jo heller aldri for sent å begynne på noe nytt heller - ny utdannelse/ny jobb!

      Lykke til videre<3

      Slett
  4. Er du drittlei rosablogger? terjeaa.com har du ett alternativ.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...