søndag 23. oktober 2011

Ukeslutt



Siste del av helgen nå; Alt for Norge, kaffe, og ostesnacks (nam nam).
Tidligere i dag var Markus, Alexandra og jeg ute og gikk en fin tur ned til Operaen og bortover langs vannet til Aker Brygge og ut på Tjuvholmen - utrolig fint å gå langs vannet, og bare høre bølgeskvulpene under bryggen - utrolig hvor stille det var nedenfor festningen, altså...



I morgen begynner en utfordrende uke: må få alt klart til eksperimentet som begynner uken etter igjen, alt må, eller ihvertfall bør, fungere til fredag, for på søndag drar jeg til eksotiske Halden:P Halden er jo litt eksotisk, da, sånn på ordentlig; de har en av to reaktorer i Norge, og den i Halden er størst, pluss at de driver med skikkelig kjernekraft-forskning der, som er ordenlig viktig for sikkerheten på kjernekraftverk overalt i hele verden:D I Halden er det en to dagers konferanse om neste generasjons kjernektraftverk og litt om eventuell bruk av thorium i disse - så jeg skal holde foredrag og representere både Univeristetet i Oslo og Institut Physique Nucléaire d´Orsay, så jeg bør nesten gjøre en god figur, og dette foredraget må selvsagt være ferdig før helgen, også må det være heeelt perfekt :P
Må også finne ut hva jeg skal ha på meg når jeg skal holde foredraget, men jeg har en (forhåpentligvis) herlig pakke som venter på meg på Posten, som bla inneholder fire par sko, så jeg antar jeg ihvertfall kan finne det jeg skal ha på føttene der - og det er jo en start:)



Ha en fortsatt fin kveld, da, dere !
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...